Budowanie Kernela 2.4 dla amd64 z CVS

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 15:59:40 CEST

> Budujesz po kolei: najpierw kernel24.spec, potem instalujesz to co się
> zbuduje, w szczególności kernel24-smp-{headers,module-build,source}* a
> potem budujesz to co ci dalej potrzebne, czyli iptables.spec itp. Moja
> magiczna kula jest w serwisie, więc niestety nie umiem powiedzieć,
> jakie "bajery" są ci potrzebne ;-)

Co bym sie upewnil, po:

[user w maszyna SPECS]$ ./builder -bb kernel24

Otrzymam jakies rpm-y? Jakie?

kernel24,
kernel24-smp,
kernel-24-smp-headers
?

To tez beda jakies rpm-y:
module-build,source ?

A gdzie w tym wszystkim grsecurity ?

No i co stoi na przeszkodzi zeby najpierw wszystko sobie pobudowac (np.
te iptables) a na koncu sobie to instalowac po kolei ?

Gdzie i jak mam zaznaczyc ze ja chce dokladnie kerner24-grsecurity-smp ?
Czy z tego speca powyzej wygeneruje mi wszystkie kombinacje tego kernela?

pszemaz