Kamera internetowa + monitoring

Ryszard Mielcarek crazy w noshit.pl
Śro, 30 Sie 2006, 11:53:45 CEST

Chciałbym kupić kamerkę internetową do zdalnego monitoringu.

Planowane użycie - ciągły podgląd z detekcją ruchu - w przypadku
wykrycia - nagranie/scrshot wysylane na serwer.

Z tego co się rozglądałem, to gspy powinien sobie poradzić od strony
softu, jednak ze sprzętu jestem zielony.

Możecie polecić coś przyzwoitego i nie za drogiego ?

W sumie zastanawiam się nad rozdziałką.. z aparaciku C A75 filmiki w
320x320 wychodziły czytelnie.. z kamerki też będą ?

Pytanie właściwie powinno brzmieć : co z tańszego sprzętu będzie
działać z PLD i przy tym będzie mieć ludzką jakość ?

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |