problemy z Samba 3.0.23c-3 - pomocy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 1 Gru 2006, 14:30:21 CET

Dnia 01-12-2006, piÄ… o godzinie 14:08 +0100, Sławek Owoc napisał(a):

> Bingo !
> jak na razie po kilku minutach cisza w logach.
>
> BTW Jak wylaczyc pokazywanie "Drukarki i faksy" laczac sie z Windowsa
> na ta Sambe ? czy to moze problem nadopiekunczego Windowsa ?

raczej udziału printers i print$ w sambie , wywal je jesli nie
potrzebujesz

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl