problemy z Samba 3.0.23c-3 - pomocy

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Pią, 1 Gru 2006, 14:42:50 CET

> raczej udziału printers i print$ w sambie , wywal je jesli nie
> potrzebujesz

taa, tylko jak ?

Dzieki Waszym uwagom Samba dziala juz duzo lepiej niz jakis czas temu.
Dziekuje.

Ale prosze o jeszcze troche wyrozumialosci i cierpilowosci.
Co chcialbym osiagnac :
- dwa udzialy, jeden z pelnym dostepem dla kazdego, drugi zasob dostep
  pelny udostepnia tylko dla uwierzytelnionych userow, nobody ma tylko
  na odczyt.
- userzy sa w grupie X
- userzy nie istnieja w systemie, sa tylko dodani do smbusers

i mam tutaj zagadke, czy user ktory istnieje w systemie ma byc dodany
jeszcze raz do smbusers ?

Jak wszystko zadziala jak chce to opisze to pozniej na
http://pld.wikidot.com - przyda sie kolejnym marudom takim jak ja ;)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc