problemy z Samba 3.0.23c-3 - pomocy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 2 Gru 2006, 05:34:04 CET

Dnia 01-12-2006, piÄ… o godzinie 14:42 +0100, Sławek Owoc napisał(a):

> taa, tylko jak ?
>
> Dzieki Waszym uwagom Samba dziala juz duzo lepiej niz jakis czas temu.
> Dziekuje.
>
> Ale prosze o jeszcze troche wyrozumialosci i cierpilowosci.
> Co chcialbym osiagnac :
> - dwa udzialy, jeden z pelnym dostepem dla kazdego, drugi zasob dostep
>   pelny udostepnia tylko dla uwierzytelnionych userow, nobody ma tylko
[1]
        path = /home/services/samba/udzial1/
        writable = yes
        browseable = yes
        public = yes  - opcja tozsama z ta ponizej
        guest ok = yes
        create mode = 666
        directory mode = 777
        force create mode = 666
        force directory mode = 777

[2]
        path = /home/services/samba/udzial2/
        writable = yes
        browseable = yes
        write list = @X
        public = yes
        guest ok = yes
        create mode = 664
        directory mode = 775
        force create mode = 664
        force directory mode = 775

> - userzy sa w grupie X
> - userzy nie istnieja w systemie, sa tylko dodani do smbusers
> i mam tutaj zagadke, czy user ktory istnieje w systemie ma byc dodany
> jeszcze raz do smbusers ?
tak, user linux musi miec odpowiednika w sambie jesli ma z niej
korzystac (moga miec rozne hasła)

> Jak wszystko zadziala jak chce to opisze to pozniej na
> http://pld.wikidot.com - przyda sie kolejnym marudom takim jak ja ;)

prawde mowiac pelno tego w sieci :) tylko trzeba umieć szukac :)
a przede wszystkim :
www.samba.org
www.banita.pl - konfiguracja - otoczenie sieciowe

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl