Problemy z " bia³ym " XGL

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 3 Gru 2006, 19:28:50 CET

Dnia niedziela, 3 grudnia 2006 18:20, BeCe napisa³:

> mozna powrocic do starszej wersji glproto (1.4.7). Wtedy juz nie ma
> bialego ekranu, ale i tak beryl zle dziala (u mnie jakies problemy z

Dziêki za trop, przekompilowa³em Beryla (snap z przedwczoraj) z glproto 1.4.7
i dzia³a (KDE), aczkolwiek ¿adna akcja na pulpicie nie jest od¶wie¿ana,
dopóki nie pojawi siê jaki¶ efekt XGL, np. zaznaczanie checkboksów czy tekst
pisany w Konsole pojawia siê dopiero po przesuniêciu okienka.

Pozdrawiam,
Piotr Budny

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl