Problemy z "bia³ym" XGL

BeCe boski_cinek w o2.pl
Nie, 3 Gru 2006, 18:20:54 CET

Piotr Budny napisa³(a):
> Witam,
> próbowa³em odpaliæ XGL na Th na karcie ATI X1400. Po zainstalowaniu beryl-* i
> emerald-* z HEAD i skonfigurowaniu kdm. KDE pod serwerem Xgl (xorg z ftp)
> wstaje (choæ widaæ tylko ciemny ekran i kursor myszki). Po odpaleniu z
> konsoli beryl-xgl ekran robi siê bia³y, widaæ ³adnego splash screena beryla,
> ale poza bia³ym ekranem nic wiêcej nie widaæ.

znane, znane. Zajrzyj na forum Beryl - od zatrzesienia takich postow

[CIACH]
> Czy kto¶ z Grupowiczów spotka³ siê z przedstawionym na filmie problemem?
> W jaki sposób mo¿na temu zaradziæ?

mozna powrocic do starszej wersji glproto (1.4.7). Wtedy juz nie ma
bialego ekranu, ale i tak beryl zle dziala (u mnie jakies problemy z
cieniami itp.). Jezeli sie dobrze orientuje, to winna jest Mesa, ale
rozwiazania nie znam. Ostatnio akcelerowany pulpit 3d dzialal u mnie w
okolicach kwietnia, na compiz+xgl. Ale jakies specjalnie stabilne to nie
bylo. Moja karta to Intel i915, ale to raczej bez znaczenia.
[CIACH]
--
Pozdrawiam, BeCe
(http://boskastrona.ovh.org)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl