OT: cvs czy subversion?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 5 Gru 2006, 09:24:03 CET

On Tue, 5 Dec 2006, Krzysztof Garus wrote:

> zdecydowanie subversion, zarowno od strony uzytkownika jak i zarzadcy
> repozytorium

Dobrze wiedzieć...

> uzywam obu i dzialaja.

W PLDowym CVS nie da się stworzyć użytkowników wirtualnych - zero
dokumentacji, nic nie działa. Nie ma ani za grosz logów - kto się podłączył,
co pobrał, dlaczego nie mógł się zalogować... Parę dni walczyłem z tym
dziadostwem i w końcu zostawiłem w cholerę - trudno konfigurować coś co ma
ZEROWE możliwości diagnozy :(

Mam cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-18 i cvs-nserver-common-1.11.1.52-18.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"