OT: cvs czy subversion?

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 5 Gru 2006, 09:43:05 CET

Jacek Osiecki napisał(a):

> Dobrze wiedzieć...

> W PLDowym CVS nie da się stworzyć użytkowników wirtualnych - zero
> dokumentacji, nic nie działa. Nie ma ani za grosz logów - kto się
> podłączył,
> co pobrał, dlaczego nie mógł się zalogować... Parę dni walczyłem z tym
> dziadostwem i w końcu zostawiłem w cholerę - trudno konfigurować coś co ma
> ZEROWE możliwości diagnozy :(
>
> Mam cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-18 i cvs-nserver-common-1.11.1.52-18.
ja mam cvs-pserver

zero logów,
mój CVS robi mi delaye a ja nie wiem na co czeka przed kazdą operacją :)
brak logów, brak info
a podstawowe rzeczy jak identy, DNS i RevDNS zrobiłem..

CVSa olewam
firmie spodobał się subversion i następuje powolna migracja projektów :)
--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel