apache i mod_ssl

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 6 Gru 2006, 00:11:42 CET

Przemysław Backiel napisał(a):

> kurde, to mam mega problem
> kolejna maszyna
> i ssl nie działa od "zawsze" :(
> tzn, nawet na defaultowym configu (po instalacji) SSL nie działa :(
> na port 443 moze sie zatelnetowac :)
> ale wejscie z przeglaradki nie działa :(

problem "ze źródłowałem" :)
robie jakiś błąd w konfiguracji vhostów :)
mogę poprosić kogoś o swój konfig vhosta (chodzi mi o 20_mod_vhost)
gdzie działa także apache-mod_ssl na tej maszynie?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel