apache i mod_ssl

Czesiek czesiek w innozyt.pl
Śro, 6 Gru 2006, 09:28:31 CET

Przemysław Backiel napisał(a):

> problem "ze źródłowałem" :)
> robie jakiś błąd w konfiguracji vhostów :)
> mogę poprosić kogoś o swój konfig vhosta (chodzi mi o 20_mod_vhost)
> gdzie działa także apache-mod_ssl na tej maszynie?

Ja mam tak:

w 20_mod_vhost_alias.conf:

# Virtual Host dla mail.foo.pl na porcie 80
<VirtualHost mail.foo.pl:80>
    ServerAdmin postmaster w foo.pl
    DocumentRoot /web_pages/mail
    ServerName mail.foo.pl
</VirtualHost>

w 40_mod_ssl.conf:

<VirtualHost mail.foo.pl:443>
    DocumentRoot /usr/share/horde
    ServerName mail.foo.pl
    ServerAdmin postmaster w foo.pl
    ErrorLog /var/log/httpd/mail.foo.pl-error_log
    TransferLog /var/log/httpd/mail.foo.pl-access_log
SSLEngine on
SSLCipherSuite
ALL:!ADH:!EXPORT56:RC4+RSA:+HIGH:+MEDIUM:+LOW:+SSLv2:+EXP:+eNULL
SSLCertificateFile /etc/httpd/ssl/mail.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/ssl/mail.key
<IfModule mod_setenvif.c>
        BrowserMatch ".*MSIE.*" nokeepalive ssl-unclean-shutdown
downgrade-1.0 force-response-1.0
</IfModule>
</VirtualHost>

A w /web_pages/mail jest plik index.php o następującej zawartości:

 <?php
header("Location: https://mail.foo.pl\n\n");
 exit();
?>

Wszystko działa, jeżeli do przeglądarki wpiszę mail.foo.pl, to
automatycznie przekierowuje mnie na https://mail.foo.pl.

Pozdrawiam,

Czesiek