apache i mod_ssl

Czesiek czesiek w innozyt.pl
Śro, 6 Gru 2006, 10:43:04 CET

Jacek Osiecki napisał(a):
> Oooo, używasz Horde :)
>
> Można do Ciebie uderzyć z paroma pytaniami? W szczególności np. o to,
> że jak
> wchodzę tam to od razu mnie wita "Witamy, Administrator" mimo że się nie
> logowałem...

Zapewne jest to świeża instalacja i przy niezmienionym
/etc/webapps/horde/conf.php jest to normalne.
Najpierw w /etc/webapps/horde/conf.php zmień:

$conf['auth']['params'] = array('username' => 'Administrator'); na:

$conf['auth']['params'] = array('');

oraz:
$conf['auth']['admins'] = array(''); na:
$conf['auth']['admins'] = array('Administrator');

Teraz po wejściu do horde wybierasz:
administracja -> konfiguracja i działasz dalej.

Opcji konfiguracji jest mnóstwo, w związku z tym trudno mi coś więcej
napisać.

Czesiek