[OT] Wbudowana sieciówka w GA-m55plus-s3g vga

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 6 Gru 2006, 11:44:11 CET

Kamil napisał(a):
> Witam.
>
> Czy komuś udało się doprowadzić do stanu używalności wbudowaną kartę sieciową
> w to:
> http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2283&ProductName=GA-M55plus-S3G
>
> Mam nie przyjemność posiadać taką płytę i problem z
> wbudowaną w nią sieciówką. Chciałem zainstalować na tym kompie PLD więc
> odpaliłem rescue ale niestety nie nie wykrył w ogóle karty sieciowej (nie
> załadował modułów itp.). Wziąłem się więc za ręczną konfiguracje. Załadowałem
> [...]
a ja bym sprawdził
czy w ogole dioda na switchu się swieci :) lub nie mryga dioda link
popatrz w dmesg,
wydaje mi sie, ze ma link up, link down - miałem tak samo..

pomogło:
start z innego rescue (inny kernel)
albo:
instalacja systemu z innej sieciowki, a potem ładowanie modułu nie
forcedeth ale nvnet (aby odpalić tą nvidie)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel