[OT] Wbudowana sieciówka w GA-m55plus-s3g vga

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Śro, 6 Gru 2006, 14:15:00 CET

Dnia środa, 6 grudnia 2006 11:44, Przemysław Backiel napisał:
> a ja bym sprawdził
> czy w ogole dioda na switchu się swieci :) lub nie mryga dioda link
> popatrz w dmesg,
> wydaje mi sie, ze ma link up, link down - miałem tak samo..

Patrzyłem w dmesg... też nie wiele powiedział.

eth0: forcedeth.c: subsystem: 01458:e000 bound to 0000:00:14.0
eth0: no link during initialization.
eth0: link up.

nie ma link up, link down.

> pomogło:
> start z innego rescue (inny kernel)
Ściągłem chyba najnowszy. Zależało mi też na sata. Nie widzi mi się wypalanie
płytek w ciemno.

> albo:
> instalacja systemu z innej sieciowki, a potem ładowanie modułu nie
> forcedeth ale nvnet (aby odpalić tą nvidie)
Ooo... czyli twierdzisz, że tutaj nie forcdeth a nvnet? Szkoda, że go nie ma
na rescue:( No nic to muszę załatwić teraz skądś sieciówkę... nie wbudowane
mam tylko w routerze:D

Może ktoś ma rescue z nvnet na nowym jądrze? Tak aby też obsługa sata była.
--
Pozdrawiam, Kamil