problemy z amavisem i spamassassinem

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Pią, 8 Gru 2006, 11:11:32 CET

On Thu, 7 Dec 2006, Arkadiusz Podgorski wrote:

> a nie zainstalowałeś sobie przypadkiem spamassassin-update? jak masz
> pusty katalog /var/lib/spamassassin/3.xxxxxx, to żadne testy się nie
> wykonają. musisz zadbać o aktualizację jego zawartości...

dzięki za pomoc. już krok do przodu.
miałem zainstalowany spamassassin-update ale rzeczywiście katalog był
pusty. sa-update nie chciał się uruchamiać dopóki nie zainstalowałem
pakietu perl-LWP-Parallel.
po uruchomieniu rzeczywiście w katalogu /var/lib/spamassassin/3.001007
pojawiły się pliki updates_spamassassin_org.cf
updates_spamassassin_org.pre i katalog updates_spamassassin_org

przy restarcie spamassassina mam komunikat w logach:
Dec  8 11:04:42 lipek spamd[26031]: logger: removing stderr method
Dec  8 10:53:53 lipek spamd[25712]: rules: meta test DIGEST_MULTIPLE has
undefined dependency 'DCC_CHECK'

i dalej nie są przeprowadzane żadne testy

w pliku /var/lib/spamassin/3.001007/updates_spamassassin_org.cf jest
# UPDATE version 477972

czy ktoś ma ten błąd?
albo może update jest jakiś zły? przeszukałem google i widziałem że w
poprzednich wersjach updatu (dawnych - to fakt) zdarzały się takie
rzeczy.odnośnie obecnej wersji nic nie znalazłem
proszę o informację co jeszcze sprawdzić/poprawić aby to wreszcie ruszyło
pozdrawiam
Michał 'lipek' Lipka