problemy z amavisem i spamassassinem

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pią, 8 Gru 2006, 23:01:09 CET

Michal 'lipek' Lipka wrote:
> On Thu, 7 Dec 2006, Arkadiusz Podgorski wrote:
>

> dzięki za pomoc. już krok do przodu.
> miałem zainstalowany spamassassin-update ale rzeczywiście katalog był
> pusty. sa-update nie chciał się uruchamiać dopóki nie zainstalowałem
> pakietu perl-LWP-Parallel.
> po uruchomieniu rzeczywiście w katalogu /var/lib/spamassassin/3.001007
> pojawiły się pliki updates_spamassassin_org.cf
> updates_spamassassin_org.pre i katalog updates_spamassassin_org

Ja na razie nie używam update i w miarę mi działa. Odinstalowałem paliet
i skasowałem cały katalog.

Próbowałem przy instalacji SA przez chwilę uruchomić update i też mi się
testy nie robiły. Odpuściłem - za dużo na początek na raz :-)

> przy restarcie spamassassina mam komunikat w logach:
> Dec  8 11:04:42 lipek spamd[26031]: logger: removing stderr method
> Dec  8 10:53:53 lipek spamd[25712]: rules: meta test DIGEST_MULTIPLE has
> undefined dependency 'DCC_CHECK'

Nie będzie robiony test DCC_CHECK. To wynika pewnie z braku pakietu
dcc-dccd. Pakiet jest w cvs, ale się nie buduje. Zobacz mój wcześniejszy
wątek ("dcc dla spamassassin" w tytule)

pzdr,
--
Lukasz Michalski