[TH] safely remove w KDE - nie działa

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 8 Gru 2006, 12:18:43 CET

Dnia piątek, 8 grudnia 2006 11:45, Paweł Chuchmała napisał:
> Jestem. Montować montuje, problemy tylko przy odmontowaniu.

Powiem tak - nie znam się ale jak dla mnie odmontowywanie a usuwanie w sposób
bezpieczny to dwie różne rzeczy. Mi odmontowywać odmontowywał ale nie usuwał
np. pendrive, aparat po usunięciu znika, trzeba wtedy wyciągnąć i włożyć z
powrotem jeśli bym chciał go z powrotem zamontować. Dodatkowo jak mi tylko
odmontował aparat a nie usunął to go nie mogłem wyłączyć:/ Stąd wiem, że
jakaś różnica jest jak jest tylko odmontowany a nie usunięty;) Wtedy pomogło
dodanie do grupy usb. Aparat się odmontowywał, usuwał, mogłem go wyłączyć.

No ale jak to nie to to nie wiem jak pomóc;) Ktoś mądrzejszy sie zapewne
wypowie;)

--
Pozdrawiam, Kamil