[TH] safely remove w KDE - nie działa

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Pią, 8 Gru 2006, 12:37:22 CET

Dnia piątek, 8 grudnia 2006 11:45, Paweł Chuchmała napisał:

> Jestem. Montować montuje, problemy tylko przy odmontowaniu.

Z tego co pamiętam pomagało uaktualnienie eject do najnowszej możliwej wersji.
Wtedy zaczynało to działać. Jedynym problemem zauważonym przeze mnie jest to,
że kde nie monitoruje czy wszystkie dane są już faktycznie przesłane na
urządzenie i czy zostało ono odmontowane. Po kliknięciu usuń w sposób
bezpieczny, kde prawie natychmiast pokazuje że już można usunąć, a w
rzeczywistości dane są nadal kopiowane na urządzenie, co z resztą widać jak
się sprawdzi jakie urządzenia są podmontowane.