problemy z amavisem i spamassassinem

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Pią, 8 Gru 2006, 23:52:22 CET

On Fri, 8 Dec 2006, Lukasz Michalski wrote:

> Ja na razie nie używam update i w miarę mi działa. Odinstalowałem paliet
> i skasowałem cały katalog.

który pakiet? spamassassin-update ? i który katalog? /var/lib/spamassassin
?
właśnie zrobiłem to, to wywalał przy starcie że pliki konfiguracyjne z
/usr/share/spamassassin wymagają tego. jak wywaliłem ten katalog to
uruchamia się bez problemu - z tym że dalej nie skanuje. nie muszę mieć
sa-update. chciałbym doprowadzić do sytuacji w której będzie skanował tak
jak dawniej... narazie każdy spam przychodzi :/
jak to zrobić? jakie pakiety powinny być zainstalowane a jakie nie?
pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Michał 'lipek' Lipka