hda-intel - problem z full duplex

Rafal rbucek w interia.pl
Nie, 10 Gru 2006, 21:35:48 CET

Michal Abramowicz napisał(a):

> ja mam fs v2060, pomogło upgrade jajeczka do
> kernel-grsecurity-2.6.17.13-0.1.i686 dostępnego u zbynia:
> ftp://ftp.iapt.pl/wypieki/
>
> Czyli mysisz mieć _nową_ alsę która nie jest dostępna na 2.6.16.*, które
> to leży na ftpach, u mnie na starszej snd powoduje albo zawiechę albo
> brdzo nie przyjemne piski, dodatkowo żadne parametry przekazywane do
> modułu nie skutkowały, wogóle ich nie używam.
>
> zdrówko,
>
> ps: ja swe warunki doboru laptopa zmieniam na:
> - bez video uni chrome cośtam
> - snd dowolny tylko nie snd-hda-intel
> [...]
upgrade jajka dokernel-grsecurity-2.6.17.13-0.1.i686   i alsy do 1.0.13
nic nie dal, nadal to samo, nie ma full duplex :(

pozdro
rafal

--
---
Tylko z powodu istnienia zołądka kazdy jest skazany na branie udziału w tym wyscigu.

smieszne, muzyka, pilka, sexy, kibice, kino, ciekawe, extreme, kabaret
http://www.video.interia.pl - najlepsze filmy w intermecie