Instalacja na sata - pomocy

Boguslaw Olszewski bogunio w tlen.pl
Pon, 11 Gru 2006, 09:00:53 CET

Zapomniałem wziąść do pracy moich notatek więc będę improwizował z
głowy. 2 dni już walczę i pomysły się wyczerpały. Na połowie dysku
siedział już ubuntu. Odpaliłem rescue, dysk wykrył, założyłem ext3 i
swap jako primary (może to był błąd?). Instalacja szła wg instrukcji,
wszystko okej. Na końcu zainstalowałem lilo, był komunikat o dodaniu pld
(na początek ubuntu nie dodawałem). Lilo wyświetlił tylko warrnig o nie
rozpoznaniu karty graficznej. Po restarcji kernel się załadował, przed
kernel panic widać, że ładował moduły scsi. Komunikat znany, piszę z
głowy: unable mount root file system, gdzieś pojawiła się fraza "83",
też to samo tylko w formie (8,3) by podać właściwy parametr "root=".
Wybaczcie, że nie piszę dokładnie ale może dla kogoś sprawa już będzie
jasna.

Pozdro,
B.O.