NIS

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Gru 2006, 13:12:05 CET

Dnia poniedziałek, 11 grudnia 2006 12:05, Grzegorz Sojka napisał:
[...]
> Dokładnie tak robie! Tyle, że nie jestem pewien czy przypadkiem NIS nie
> pracuje na wysokich portach tak jak np. xfs. Dlatego też wole się
> upewnić, ze rzeczywiście jest zablokowany.
Jeśli się nie mylę, to NIS działa przez portmappera, dokładnie jak NFS. Więc
jeśli zablokujesz jedno, masz to samo na drugim. Poza tym praca na wysokich
portach jest możliwa dopiero po ustaleniu połączenia, wcześniej musisz się
łączyć z niskimi, co spokojnie zblokujesz. A poza tym to po prostu sprawdź
netstatem jakie masz porty pootwierane na serwerze i co je otworzyło.