mediawiki

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 11 Gru 2006, 14:01:32 CET

witam,

jak sie to robi? mam zainstalowane mediawiki, mediawiki-setup,
uruchomilem .../mediawiki/config/index.php, wpisalem co trzeba, potem
pokazuje raport ze wszystko ok, ze baza zalozona (faktycznie zalozona),
ale efektu nie widac - dalej kaze konfigurowac. Nie widze zeby stworzylo
gdziekolwiek LocalSettings.php.

Nawet jak pogrzebalem potem w zrodlach i kazalem mu stworzyc ten plik to
cos sypal dalej bledami ze a to sciezka zla czy cos.

No i nie wiem co robie zle, bo albo cos ze mna nie tak albo z tymi
pakietami :>

bajcik
PS mam AC
--