mediawiki

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 11 Gru 2006, 14:20:06 CET

Dnia poniedziałek, 11 grudnia 2006 14:01, Krzysztof Garus napisał:
> witam,
witam,

> jak sie to robi? mam zainstalowane mediawiki, mediawiki-setup,
> uruchomilem .../mediawiki/config/index.php, wpisalem co trzeba, potem
> pokazuje raport ze wszystko ok, ze baza zalozona (faktycznie zalozona),
> ale efektu nie widac - dalej kaze konfigurowac. Nie widze zeby stworzylo
> gdziekolwiek LocalSettings.php.
rozumiem, że instalowałeś via .rpm
please try from http://www.mediawiki.org/ - works fine for me.

> Nawet jak pogrzebalem potem w zrodlach i kazalem mu stworzyc ten plik to
> cos sypal dalej bledami ze a to sciezka zla czy cos.
a konkretnie ? :)

> No i nie wiem co robie zle, bo albo cos ze mna nie tak albo z tymi
> pakietami :>
jaki komunikat był konkretnie dla potrzeby przeniesienia LocalSettings.php o
katalog wyżej ?

> bajcik
> PS mam AC

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojtosz