Webmaili ciąg dalszy - horde ;)

czesiek w innozyt.pl czesiek w innozyt.pl
Pon, 11 Gru 2006, 18:14:56 CET

Artur Flinta wrote:

> A co ustawiłeś na tą autentykację? Bo u mnie ani passwd ani cośtam (su)
> nie działa, w logach tylko login failed i nic ciekawego.

Ja mam ustawione:

What backend should we use for authenticating users to Horde?      Let
a Horde application handle authentication
The application which is providing authentication                  Imp

W takim przypadku musisz mieć odpowiednie wpisy w
imp/config/servers.php. Pomoże w wygenerowaniu tych wpisów plik
"test.php", który jest do zciągnięcia z cvs-u horde/imp. Rozwiązanie
to ma taką zaletę, że nie musisz się drugi raz logować aby obejrzeć
pocztę.

Zwróć uwagę czy w konfiguracji Horde masz "odznaczone" (zakładka General):
Should we only allow session information to be stored in a session
cookie and not be passed by URL (GET) parameters? .....

U mnie nie wpuszcza nikogo jak to jest zaznaczone.

Czesiek