Cups i m$windows

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 11 Gru 2006, 23:15:34 CET

Osóbka znana jako Andrzej Kubrycht, wystukała:

> Może trochę niefortunnie wkleiłem z innego postu IP.
> U mnie serwer z cupsem ma publiczny adres IP.

O ile dobrze Cię zrozumiałem to drukujesz na drukarkę po IP, a mapowaniem na
LPT to i tak musi się Windows zająć w tej sytuacji. Dla XP załatwia się to
zaznaczając oba porty (ten po IP i LPT1) i "zaptaszczając" "Buforuj
wydruki" czy siakoś tak...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)