Lilo i 2 linuxy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Gru 2006, 19:29:06 CET

Dnia wtorek, 12 grudnia 2006 19:22, bogunio w tlen.pl napisał:
> Witam,
> PLD na sata (inny watek) zainstalowany. Napisze pozniej w czym byl
> problem.
>
> Pierwszy raz mam na 1 kompie 2 linuxy:
> ubuntu /sda1
> pld    /sda3
>
> Jak dodac je do lilo? Problem, tak mi sie wydaje, polega na tym ze jak
> mam uruchomione pld to /sda1 musialbym podmontowac w jakims katalogu.
> Wtedy /sbin/lilo znlazloby jadro i initrd z ubuntu. A podczas startu
> uklad partycji jest inny...

Lilo zapamiętuje adresy sektorów na dysku, sposób podmontowania partycji
jest bez znaczenia. Tyle tylko, że upierdliwe jest utrzymywanie dwóch
różnych plików lilo.conf. Ja zrobiłem tak, że mam jedną partycję na /boot i
na niej leżą wszystkie kernele (Ra, Ac, Th). Jest ona we wszystkich
systemach montowana jako /boot i nie ma problemu - lilo.conf jeden (w 3
miejscach, to prawda, ale taki sam).