bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 13 Gru 2006, 12:31:56 CET

To ja poproszę twój hcid.conf, oraz jeżeli zmieniałeś
jakiegoś innego wspomagacza pinowego to też, bo wierz mi,
od 2 dni mam z tym zagwozdkę po parę razy próbowałem z różnej
strony i jak narazie program górą, do mana mnie nie odsyłaj, bo
tam tfurcy nie piszą co zmienili.

Dodatkowo na twej komórce skasuj w blutucz uwierzytelnienie i
ponownie z komputera do komórki zrób połączenie, czy to interniet
gprs, czy tam sciąganie plików z telefonu.

zdrówko,

m.a.
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org