bluez-utils-2.25-3 a bluez-utils-3.7-1 z AC

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 13 Gru 2006, 13:29:06 CET

Dnia 13-12-2006, śro o godzinie 12:31 +0100, Michal Abramowicz
napisał(a):
> To ja poproszę twój hcid.conf, oraz jeżeli zmieniałeś
> jakiegoś innego wspomagacza pinowego to też, bo wierz mi,
> od 2 dni mam z tym zagwozdkę po parę razy próbowałem z różnej
> strony i jak narazie program górą, do mana mnie nie odsyłaj, bo
> tam tfurcy nie piszą co zmienili.
>
> Dodatkowo na twej komórce skasuj w blutucz uwierzytelnienie i
> ponownie z komputera do komórki zrób połączenie, czy to interniet
> gprs, czy tam sciąganie plików z telefonu.
z tym jest chyba cos spierniczone bo nie uwierzytelnia

dodatkowo, odpal sobie kbluetoohd i obejrzyj komunikat

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl