Sieć bezprzewodowa na AC

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 15 Gru 2006, 16:35:46 CET

Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> http://www.innozyt.pl/pldap/

1. Tanie TP-LINKi też się sprawują bardzo dobrze.

2. WPA2 lepiej nie ustawiać. Część skprzętu sobie z nim nie radzi, a z
miksem (czyli AP obsługuje oba, do wyboru) to już właściwie nic. WPA
jest bezproblemowe, a poziom zabezpieczenia oferowany --- wystarczający.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa