[Th] rc-scripts

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 19 Gru 2006, 09:32:09 CET

Dnia 18-12-2006, pon o godzinie 23:13 +0100, Krystian Tomczyk
napisał(a):

> Też miałem coś takiego. Nie pamiętam przy której wersji rc-scripts, ale
> te pliki nie tyle znikły co zmieniły nazwę na np. ifcfg-eth0.rpmsave a
> nowe się nie utworzyły...

To standardowy feature rpm akuratnio. Jak ktoś zadeklaruje, że jakiś
plik należy monitorować, np. po skrócie md5, to rpm przy instalacji jak
zauważy, że plik został zmieniony (inna suma md5), to zamiast go
nadpisywać przy instalacji, albo wywalać przy odinstalowywaniu, to
pojawiają się odpowiednio pliki .rpmnew i .rpmsave

Cz w rny