[Th] rc-scripts

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 19 Gru 2006, 09:54:23 CET

Cezary Krzyzanowski wrote:

> To standardowy feature rpm akuratnio. Jak ktoś zadeklaruje, że jakiś
> plik należy monitorować, np. po skrócie md5, to rpm przy instalacji jak
> zauważy, że plik został zmieniony (inna suma md5), to zamiast go
> nadpisywać przy instalacji, albo wywalać przy odinstalowywaniu, to
> pojawiają się odpowiednio pliki .rpmnew i .rpmsave

To normalne, ale tu się NIE pojawiały pliki .rpmnew

Pozdrawiam.
    Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}