Można prosić o xorg.conf z ATI?

bogunio bogunio w tlen.pl
Śro, 20 Gru 2006, 17:41:21 CET

Cezary Krzyzanowski napisał(a):

> czy

> Nie - zawsze można pokombinować.

To cieszy.

> czy

> Kadząc nam na liście na pewno nie spowodujesz, że nagle ktoś się rzuci z
> odpowiedziami.

Imho wyraziłem swoją opinię o pld, to chyba wolno. Może i jest
przesadzona ale tak reaguje człowiek, który  spoza debiana nosa nie
wychylał. Zapamiętałem również, że instalacje typu desktop-unstable się
rozlatywały. Nie zauważyłem, żebym kadził jakimś wam do których, jak
widzę się zaliczasz co nie znaczy, że nie szanuję ludzi, którzy robią
pld i pomagają innym, w tym mi, na liście.

> Pisałeś, że używasz fglrx. Nie napisałeś, jakiego radzia masz. Ja mam
> 7500 i nie mogę korzystać z fglrx. Podsyłam mojego xorg.conf

Wklejam z poprzedniego majla fragmęt glxinfo:

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: RADEON X300/X550 Series Generic

Mój to X300/

Dzięki za xorgconfig :)

Pozdrawiam,
b.o.