Można prosić o xorg.conf z ATI?

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Śro, 20 Gru 2006, 18:02:29 CET

Dnia środa, 20 grudnia 2006 09:40, Boguslaw Olszewski napisał:

> Pewnie co do zrobienia to bym sobie poradził ale chciałbym zapytać czy
> jestem na to skazany?

Raczej tak, bardzo czesto bedziesz sie spotykal z taka sytuacja. Cos nie
bedzie dzialac jak powinno, jakas funkcjonalnosc zostanie zepsuta, jakies
braki zaleznosci... mozna tak wymieniac bez konca. Wowczas mozesz to poprawic
sam w PLD (po akceptacji ogolu) lub niestety tylko u siebie dla wlasnej
potrzeby. Nie mozesz liczyc na to ze ktos to zrobi za Ciebie, taka juz jest
specyfikacja PLD.

> Trochę mi to nie pasuje. To co w pld mnie urzekło to właśnie świeżość
> systemu i brak jakichś strasznych historii związanych z instalacją czy

To sie zawiedziesz, Ac miejscami juz jest mocno przestarzale, Th jeszcze wiele
brakuje. Z PLD czeka Cie codziennie nowa przygoda! :D

Co nie zmienia faktu, ze dla nas tutaj jest najlepsza dystrybucja :D Ja jestem
jej wierny od przeszlo 6 lat. :D

Pozdrawiam
Rafal