Można prosić o xorg.conf z ATI?

bogunio bogunio w tlen.pl
Śro, 20 Gru 2006, 21:50:16 CET

Rafał Dziedzic napisał(a):
> Raczej tak, bardzo czesto bedziesz sie spotykal z taka sytuacja. Cos nie bedzie dzialac jak powinno, jakas funkcjonalnosc zostanie zepsuta, jakies
> braki zaleznosci... mozna tak wymieniac bez konca. Wowczas mozesz to poprawic
> sam w PLD (po akceptacji ogolu) lub niestety tylko u siebie dla wlasnej
> potrzeby. Nie mozesz liczyc na to ze ktos to zrobi za Ciebie, taka juz jest
> specyfikacja PLD.

Przyjmuje do widaomości ;)
> To sie zawiedziesz, Ac miejscami juz jest mocno przestarzale, Th jeszcze wiele
> brakuje. Z PLD czeka Cie codziennie nowa przygoda! :D

Chyba jednak nie jest aż tak źle. Zaczęło się od tego, że ktoś, kto z
debianami miał do czynienia polecił mi pld jako distro na serwer.
Eksperymentalnie, mając jednego kompa do dyspozycji zacząłem na nim
próbować no i mysql np. był już w wersji 5. Fakt z locale było trochę
kłopotów ale okazało się, że moja nowa fajna książka - receptury mysql -
odnosi się do serwera w wersji od 5 w górę i rzeczywiście na 4 niektóre
zapytania nie działają. No i pld już tam pozostanie.
> Co nie zmienia faktu, ze dla nas tutaj jest najlepsza dystrybucja :D Ja jestem
> jej wierny od przeszlo 6 lat. :D

z czego wynika, że jesteś zadowolony. Pewnie i ja będę :)
pozdro,
b.o.