Problemy z dhcpcd-3.0.3-1 (AC/ready, długie ale istotne)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 21 Gru 2006, 13:56:06 CET

Dnia czwartek, 21 grudnia 2006 13:49, Marek Guevara Braun napisał:
[...]
> A jak wygląda timeout po jakim dhcpcd rezygnuje? Kiedyś spotkałem się ze
> switchem który bardzo długo negocjował szybkość pracy, a link podnosił
> od razu - w zależności od przypadku dhcpcd (wtedy było tylko stare) albo
> dostawało adres, albo nie.

Timeout najpierw był na 15s, potem zmieniłem na 45 i dalej było źle. Ale to
nieważne, bo przy takim samym timeout dhcpcd wersja 2.x działa poprawnie.

> Może jakiś tcpdump z transmisji (czyli 'ip link set ethX up' wcześniej
> trzeba dać) - można by zobaczyć co przesyła serwer w odpowiedzi i czym
> różni się zapytanie z wersji 2 od wersji 3 klienta.

To będę mógł sprawdzić niestety dopiero po Nowym Roku. Chyba, że gdzieś
jeszcze znajdę jakąś sieć, w której 3.0.x nie będzie działać.

> PS. Czy niedziałanie nowej wersji obserwujesz przy ręcznym odpaleniu
> dhcpcd, czy też po odpaleniu service network start, ew. ifup ethX ?

Sprawdzałem jedno i drugie. I efekt taki sam.