postfix+squirrelmail

kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Czw, 28 Gru 2006, 15:52:18 CET

Witam.
Mam postawionego postfixa skonfigurowanego według
opisu na stronie pl.docs.pld-linux.org czyli:
 - tpop3d
 - autoryzacja przez saslauth itd.
Jeśli będą potrzebne szczegóły postaram się przesłać.
Serwer śmiga jak trzeba wysyła i odbiera pocztę.
Chcę jeszcze postawić squirrelmail'a i udało się tylko
jest jeden problem nie mogę wysłać poczty przez
squirrelmail'a wywala mi w logach:
501 syntax: helo hostname.
Problem leży gdzieś w configu squirrelmail'a przynajmniej
tak mi się wydaje:
oto te wartości które pewnie decydują o tym że mi nie wysyla poczty
a które ja mam ustawione tak:

usesendmail= true
sendmail_path= '/usr/sbin/sendmail'
use_authenticated_smtp= true

a jak zmienię na /usr/sbin/postfix bo przecież
sendmaila nie używam to wyskakuje (na stronie nie w logach):
Email delivery error
Server replied: 1 Can't execute command '/usr/sbin/postfix -i -t

Jeżeli ktoś ma pomysł co może być nie tak to z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Kosiek.