[Ac] Ma ktoś pomysł czemu w ostatnim KDE nie działa smb: ?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 29 Gru 2006, 11:23:12 CET

On Fri, Dec 29, 2006 at 11:01:22AM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> Wynikały chyba z:
> config.log:/usr/lib/libsmbclient.so: undefined reference to `nscd_flush_cache'
>
> Zwykłe przebudowanie samba.spec mi pomogło.
> Prośba o puszczenie na buildery.

No włąśnie przebudowane na builderach nie pomaga - parę dni temu
puszczałem sambę do test (może jeszcze tam leży) - z tym samym objawem.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.