Zmiana łącza

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Sob, 30 Gru 2006, 00:39:38 CET

On Fri, 29 Dec 2006, Stacho Pal wrote:

> Ot żeby daleko nie szukać:
> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=1482

Ale przecież to Cię nie dotyczy, bo masz z tego co piszesz serwer a nie
router... Na serwerze po prostu konfigurujesz oba łącza, ustawiasz
nasłuchiwanie na wybranych adresach i działa. Żaden load balancing nie jest
potrzebny (ani możliwy) :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"