Zmiana łącza

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 30 Gru 2006, 01:08:35 CET

Dnia sobota, 30 grudnia 2006 00:39, Jacek Osiecki napisał:

> Ale przecież to Cię nie dotyczy, bo masz z tego co piszesz serwer a nie
> router... Na serwerze po prostu konfigurujesz oba łącza, ustawiasz
> nasłuchiwanie na wybranych adresach i działa. Żaden load balancing nie jest
> potrzebny (ani możliwy) :)

Myślę podobnie, ja w podobnej sytuacji tak mam zrobione:

/etc/sysconfig/static-routes
from stare_IP table starelacze
from Nowe_IP table nowelacze
eth1 0/0 via stara_bramka table starelacze
eth0 0/0 via nowa_bramka table nowelacze
eth1 0/0 via nowa_bramka
(ale namieszałem)

No i w rt_tables też trzeba było coś tam dodać... ;)
Jakoś to działa. Sam wysyłam wszystko nowym łączem, a to co przyjdzie na
stare, dalej jest przez to łącze obsługiwane.

--
Pozdrawiam,
Paweł