Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Sob, 11 Lut 2006, 10:55:29 CET

Grzegorz Szymański napisał(a):
> Witam!!!
> 	Mam pewien problem. Chodzi o zakup serwera. Mam ograniczone
> fundusze bo ok 5-6 tys. Za te pieniądze moge kupic nastepujaca maszyne:

Pytanie z podobnej beczki, jestem wlasnie przed wyborem sprzetu na
router (obecny sprzet wymieka,
karty sieciowe sie nie wyrabiaja, wali do logow: too much work on
interrupt), ruch na poziomie 16/20Mbps
na jeden interfejs - sa 3.

Router zajmuje sie routingiem ;-)  , oznaczaniem pakietow, shaping,
statystyki (rrd, mrtg), snmp, jest jeszcze dns, WINS, apache
(to chce przeniesc na inna maszyne)...

Co kupic: AMD czy Intel, czy starczy platforma desktopowa, czy szukac
czego serwerowego, karty LAN 1Gbit PCIe, jaka platforma...

Oczywisie wszystko pod PLD AC....

Podpowiedzi??

--
  Bartlomiej Niedziela