PLD i SUN SparcStation 5

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 6 Lip 2006, 07:56:40 CEST

Dnia środa, 19 października 2005 00:00, Lukasz Glebicki napisał:
[...]
> CDROM jest chyba IDE, bo z tego co widziałem w Sparcu, którego mam u
> siebie, dysk był wpinany w zwykłą taśmę IDĘ 40 żyłową. Możesz sprobówać
> podpiąć CD. Jak to Ci sie uda to szukasz żęto livecd na sparca, bootujesz
> się, tworzysz partycję i na niej rozpakowujesz chroota (ze strony
> undefine na serwerze PLD), a reszta już jest prosta, no może za wyjątkiem
> silo, ktory jest trochę bardziej skomplikowany niż lilo.

(reszta wątku pod adresem:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2005-October/055901.html)

Aktualnie nie ma już na stronie Gentoo (ani na mirrorach) żadnego LiveCD
na sparc32. W związku z tym mam pytanie czy może być coś innego?
Przy okazji chciałem spytać czym przeszukujecie strony ftp.  Ja sobie z
tym kompletnie nie radze. Oprócz tego livecd szukałem jeszcze
zoot-sparc.iso (RedHat 6.2 na SPARCA). Oczywiście też nic. Jeśli ktoś
zna namiary na jedno lub drugie to proszę o info.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje

--