PLD i SUN SparcStation 5

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 6 Lip 2006, 12:27:41 CEST

On Thu, Jul 06, 2006 at 07:56:40AM +0200, Grzegorz Sójka wrote:
> Dnia środa, 19 października 2005 00:00, Lukasz Glebicki napisał:
> [...]
>
> (reszta wątku pod adresem:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2005-October/055901.html)
>
> Aktualnie nie ma już na stronie Gentoo (ani na mirrorach) żadnego LiveCD
> na sparc32. W związku z tym mam pytanie czy może być coś innego?
> Przy okazji chciałem spytać czym przeszukujecie strony ftp.  Ja sobie z
> tym kompletnie nie radze. Oprócz tego livecd szukałem jeszcze
> zoot-sparc.iso (RedHat 6.2 na SPARCA). Oczywiście też nic. Jeśli ktoś
> [...]
odnośnie 32bitowych skwarków:
http://athena.wmid.amu.edu.pl/

(z czasów jak się tym na kółku bawiliśmy) - może się co nieco do czegoś
przyda ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI