Zestarza³y spamassassin?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 13 Lip 2006, 12:04:10 CEST

Mniej wiecej Thu, Jul 13, 2006 at 10:16:58AM +0200, zainteresowany Jacek Osiecki rzekl:
> To jeszcze raz ja...

> Ano.
> Na pocz±tek to by³o przeklête grsecurity. Nie pozwala³o na sprawdzenie DNSów
> WSZYSTKIM poza rootem - mimo ¿e powinno byæ tak ¿e nie pozwala ludziom z
> jakiej¶ konkretnej grupy.

¯e jaki zestaw regu³? jaka wersja jajka
To jaka¶ wroga prowokacja ;-P

> Wy³±czy³em - ale... nie pomog³o :-/
>
> joshua w mainframe ~> cat /tmp/xxx |spamc -R -U /var/run/spamd.sock
> 0.0/5.0
> (no report template found)
> joshua w mainframe ~> cat /tmp/xxx |spamassassin |grep X-Spam-Status
>
> No bez przesady, co¶ jest ewidentnie nie tak :(
> Od wczoraj ustawi³em logi spamd, dziad WSZYSTKO uznaje za clean message
> (0.0/5.0)

tyle, ¿e przez spamc to pójdzie z roota (dok³adnie z w³a¶ciciela procesu
spamd, je¶li masz innego), a to drugie z usera joshua.

> Co mam schrzanione w konfiguracji? Co zrobiæ, ¿eby spamd dzia³a³ dok³adnie
> tak jak spamassassin? Co dodaæ do istniej±cych w /etc/sysconfig/spamd:

Przekopiuj konfig SA z joshua do w³a¶ciciela procesu spamd.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl