Re: ALSA - poraz wtóry

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pią, 14 Lip 2006, 09:23:37 CEST

Mam podobny problem na udevie 079-5, karta:
00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corporation 82801EB/ER
(ICH5/ICH5R) A C'97 Audio Controller (rev 02)
i ten sam sterownik (snd_intel8x0).
Tyle że u mnie problem polega na tym, że jak nie dopiszę do
/etc/modules tego sterownika, to nie jest ładowany, a jak go tam mam,
to alsa mówi że już jest załadowana i nie odświeża automatycznie
miksera (trzeba wpisać alsactl restore i wtedy wszystko się elegancko
przywraca).
Jestem przekonana że to kwestia ustawień, pewnie w którymś pliku
konfiguracyjnym mam coś za dużo albo za mało, ale nie mogę znaleźć
gdzie. Jakby Ci się to udało postawić to napisze co masz w
/etc/modprobe.conf i/lub /etc/modprobe.d, /etc/modules i ew. gdzie
jeszcze szukac błędu.

--
Pozdrawiam,
Liliana