ALSA - poraz wtóry

Paweł Chuchmała styx w t15.ds.pwr.wroc.pl
Pią, 14 Lip 2006, 09:43:46 CEST

Dnia Friday 14 of July 2006 09:23, Liliana Ziolek napisał:
> Jestem przekonana że to kwestia ustawień, pewnie w którymś pliku
> konfiguracyjnym mam coś za dużo albo za mało, ale nie mogę znaleźć
> gdzie. Jakby Ci się to udało postawić to napisze co masz w
> /etc/modprobe.conf i/lub /etc/modprobe.d, /etc/modules i ew. gdzie
> jeszcze szukac błędu.

Miałem podobnie na swoim laptopie z kartą 00:1f.5 Multimedia audio
controller: Intel Corporation 82801DB/DBL/DBM (ICH4/ICH4-L/ICH4-M)
AC'97 Audio Controller (rev 03). Zacząłem sobie robić udeva z cvs-u
lub th i wszystko jest ok. W tej chwili mam tak:
udev-094-0.2
alsa + alsa-udev

W modprobe.conf, modprobe.d i modules nic związanego z dźwiękiem. Po
prostu działa.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała