kernel smp

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 11 Cze 2006, 14:10:02 CEST

Tomasz Rutkowski wrote:
> Witam
>
> mam taki problem: otóż mam starego dwuprocesorowego dell-a, który
> chodzi wyśmienicie pod AC (kernel-grsecurity-2.16.14), cyrk natomiast
> zaczyna się gdy maszyna wstanie na kernelu smp - po 3-5min twardy zwis.
>
> ów dell obsługuje sieć 5 komputerów na których szaleje BT i do tego
> jest serwerem www i poczty (głównie). Niemniej na zwykłym kernelu
> obciążenie nigdy nie przekracza 0.05 i maszyna ma uptime'y rzędu 40-50
> dni (reboot jak zmieniam kernel na nowszy, bez tego pewnie byłoby
> dłużej)

> [...]

Mam ten sam problem z dwuprocerówką na AMD768 & 2xAthlonXP1800+ (stara
wersja płyty Asus A7M266-D). Pomógł powrót na 2.6.11.10-smp. Na tym
jajcu działa ok. Na wszystkich nowszych z PLD-Ac wiesza się na twardo
prawie natychmiast.

--