ma³y serwer

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Czw, 15 Cze 2006, 23:43:29 CEST

Dnia Thu, 15 Jun 2006 11:10:41 +0200
Pawel Dlugosz <dlugi w mp72.net> napisa³(a):

> Elo.

> Nie tak ostatnio, ja siê tym interesowa³em jaki¶ rok
> temu i ju¿ wtedy by³o to popularne rozwi±zanie.
> Zreszt± w ofercie komputronika te p³yty te¿ s±
> ju¿ od jakiego¶ czasu :)

> Ja polecam Epie: stabilne, ciche i ma³e. No i oszczêdne :)
> Bez problemu poci±gnie Ci w/w us³ugi.
> Fajnie, ¿e w dzisiejszej gonitwie za kolejnymi gigahercami pojawiaj±
> siê jeszcze takie rozwi±zania.
>
> Za³±cz sobie jeszcze do tego pasywny zasilacz i jedyne co bêdzie
> s³ychaæ to mechanizm dysku :)

A jak na czym¶ takim sprawuje siê PLD?? Stabilnie bêdzie wszystko
chodzi³o?? BTW my¶le teraz ¿eby (bo widzia³em na tej p³ycie port PCI)
pod³±czyæ pod t± p³ytê np. jak±¶ bezprzewodow± karte sieciow± i zrobiæ
jaki¶ acces point. Da³o by radê?? Jak± karte ew. by¶cie polecali??
(Dzia³aj±c± ofkoz pod PLD :) )
Piotr Grymkowski

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl