dosemu + samba

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 22 Cze 2006, 15:03:02 CEST

On Wed, Jun 21, 2006 at 09:46:24AM +0200, Rafał Cygnarowski wrote:
> Sterownika do karty załadować nie można - po prostu nie widzi karty (i to w
> zasadzie mnie nie dziwi). Gdyby dosemu symulowało kartę sieciową tak jak robi
> to w przypadku SoundBlastera pewnie już byłoby po sprawie...
hm..
a patrzales na qemu?
moze by bylo lepsze?
qemu udostepnia "karte sieciowa" ktora mozesz np po stronie linuksa
zbrydżować z normalną sieciówką. Nie testowałem tego pod kątem dos-a,
ale.. powinno działać.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI