dosemu + samba

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 22 Cze 2006, 21:09:54 CEST

> hm..
> a patrzales na qemu?
> moze by bylo lepsze?
> qemu udostepnia "karte sieciowa" ktora mozesz np po stronie linuksa
> zbrydżować z normalną sieciówką. Nie testowałem tego pod kątem dos-a,
> ale.. powinno działać.

Nie mogę użyć qemu. Już próbowałem (znacznie) wcześniej. Nie pamiętam
szczegółów, ale chyba chodziło o to, że nie radził sobie z kluczem
sprzętowym, był za wolny (szczególnie przy zdalnym połączeniu), nie udało mi
się skonfigurować drukarki podpiętej po usb i uruchomiony w oknie ma zbyt
małą czcionkę aby można było pracować na nim komfortowo. Poza tym nie wiem
jak sobie poradzi z drukarką fiskalną itd, itp.

Dosemu działa u mnie stabilnie od kilku lat i powyższe problemy mam
rozwiązane. Tym razem jednak potrzebuję uruchomić podobną konfigurację, ale
serwerem plików jest samba :(

--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl